BMW 520 X-Drive: 5 Problemet Kryesore që Duhet të Dini Para Blerjes

BMW 520 X-Drive: 5 Problemet Kryesore që Duhet të Dini Para Blerjes

June 6, 2025
0 Komente

Në tregun shqiptar të makinave të përdorura, BMW 520 X-Drive mbetet një nga zgjedhjet më të kërkuara për ata që duan kombinimin e performancës, komfortit dhe teknologjisë gjermane. Megjithatë, si çdo makinë luksoze me kilometrazh të lartë, ka problemet e veta specifike që çdo blerës duhet t’i njohë para se të investojë.

Bazuar në të dhënat e mbledhura nga platformat kryesore të besueshmërisë së makinave dhe përvojën e mijëra pronarëve në Evropë, kemi identifikuar 5 problemet më të zakonshme që mund të hasni me BMW 520 X-Drive.

1. BMW 520 dhe Problemet e Transmisionit (20% e modeleve diesel)

Shenjat që duhet të vini re:

  • Ndryshimi i vështirë i marsheve, veçanërisht nga 1-shi në 2-shin
  • Dridhje gjatë akselerimit
  • Zëra të çuditshëm nga kutia e marsheve
  • Rrjedhje vaji poshtë makinës

Koha tipike e paraqitjes: 80,000-120,000 km

Transmisioni ZF 8-speed që përdoret në BMW 520 X-Drive është i njohur për cilësinë e tij, por pas 80,000 km fillojnë të shfaqen problemet e para. Shkaku kryesor është mungesa e mirëmbajtjes së rregullt të vajit të transmisionit.

Kostoja e riparimit: €600-800

Si ta parandaloni: Ndërroni vajin e transmisionit çdo 60,000 km, edhe nëse BMW thotë se është “lifetime fluid”.

2. BMW 520 dhe Sistemi i Ftohjes (15% shkalla dështimi)

Shenjat paralajmëruese:

  • Mbinxehja e motorit
  • Humbja e lëngjeve ftohëse
  • Ventilatori që punon vazhdimisht
  • Temperatura e lartë në dashboard

Koha tipike e paraqitjes: 100,000-150,000 km

Sistemi i ftohjes në BMW 520 X-Drive përbëhet nga disa komponentë që prishen me kalimin e kohës: pompa e ujit, termostati, dhe radiatori. Problemet fillojnë zakonisht me pompën e ujit.

Kostoja e riparimit: €400-600

Këshilla për blerësit: Kontrolloni gjithmonë temperaturën e motorit gjatë test-drive dhe kërkoni historikun e mirëmbajtjes.

3. Problemet e Fuel Injector (12% përvojë probleme)

Simptomat:

  • Motor që nuk punon qetësisht në ralanti
  • Humbje fuqie gjatë akselerimit
  • Konsum i lartë karburanti
  • Tym i zi nga shkarkimi

Koha tipike e paraqitjes: 100,000+ km

Injektorët e karburantit në motorët diesel të BMW janë të ndjeshëm ndaj cilësisë së dobët të naftës. Në Shqipëri, ku cilësia e karburantit nuk është gjithmonë optimale, ky problem shfaqet më shpesh.

Kostoja e riparimit: €400-700

Parandalimi: Përdorni gjithmonë naftë cilësore dhe shtoni aditiv pastrues çdo 10,000 km.

4. Electronic Parking Brake (10% shkalla defektimi)

Shenjat e problemit:

  • Freni i dorës nuk aktivizohet/çaktivizohet
  • Zë i çuditshëm kur aktivizoni freni
  • Drita paralajmëruese në dashboard
  • Freni mbetet i bllokuar

Koha tipike e paraqitjes: 60,000-100,000 km

Sistemi elektronik i frenit të dorës është një nga inovacionet e BMW, por gjithashtu një nga problemet më të shpeshta. Motori i vogël që e aktivizon prishet shpesh nga lagështia.

Kostoja e riparimit: €350-500

Këshilla: Testoni gjithmonë freni elektronik gjatë provës së makinës.

5. Rrjedhjet e Vajit (8% raportojnë probleme)

Vendet tipike të rrjedhjes:

  • Kapaku i valvulave
  • Oil pan gasket
  • Rreth turbo-s (për motorët diesel)
  • Sistemi i drejtimit të fuqisë

Koha tipike e paraqitjes: 120,000+ km

Rrjedhjet e vogla të vajit janë normale për BMW me kilometrazh të lartë, por rrjedhjet e mëdha mund të jenë të kushtueshme për t’u riparuar.

Kostoja e riparimit: €300-500

A Duhet ta Blini BMW 520 X-Drive?

PO, nëse:

  • Keni buxhet për mirëmbajtje (€1,500-2,000/vit)
  • Gjeni një me histori të plotë shërbimi
  • Planifikoni ta mbani për shumë vite
  • Doni performancë dhe komfort premium

JO, nëse:

  • Kërkoni makinë me kosto të ulët mirëmbajtjeje
  • Nuk keni mekanik të specializuar BMW
  • Buxheti juaj është i kufizuar

Çfarë të Kontrolloni Para Blerjes

Historiku i mirëmbajtjes – kërkoni të gjitha faturat

Test drive i gjatë – minimum 30 minuta

Kontroll nga mekanik – investim €50-100 që mund t’ju kursejë mijëra

Verifikimi i transmisionit – testoni të gjitha marshet

Sistemi i ftohjes – kontrolloni temperaturën

Përfundim

BMW 520 X-Drive mbetet një zgjedhje e shkëlqyer për tregun shqiptar nëse blini një shembull të mirëmbajtur dhe jeni të përgatitur për kostot e mirëmbajtjes. Cilësia gjermane, komforti, dhe performanca e bëjnë atë një investim të vlefshëm për familjet që duan luksin pa kompromis.

Kërkoni BMW 520 X-Drive të verifikuar? Në faqen tone tregumakinave.al ju do të gjeni shume makina të cilësisë së mirë dhe me garanci prove dhe kontrolli teknik.

Shto Koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Postimet e Fundit

Rreth Nesh

Ekipi Editorial
Blog Editor

Ekipi ynë editorial është këtu për të prodhuar, redaktuar dhe menaxhuar të gjithë përmbajtjen e publikuar me kujdes dhe saktësi. Ne sigurohemi që çdo artikull të përmbushte standardet tona të cilësisë, të pasqyronte zërin tonë dhe të gjente jehonë në audienca tonë. Përmes bashkëpunimit, vëmendjes ndaj detajeve dhe një angazhimi të përbashkët për përsosmëri, ekipi vazhdimisht ofron përmbajtje të qartë, tërheqëse dhe të besueshme në të gjitha platformat

Copyright © 2025. All rights reserved
Të Drejtat e Autorit © 2025. Të gjitha të drejtat e rezervuara